luni, septembrie 18, 2006

Lake House


Nu prea le am eu cu filmele romantice... Singurul gen din care pot urmari neconditionat aproape orice film, indiferent daca e bun sau jalnic, este cel horror. In rest, nu prea am preferinte. Daca aud ca e bun, mai citesc si cateva comentarii pe IMDB care imi sporesc curiozitatea sau am un interes aparut din alta parte (citirea unei carti), atunci ma voi uita la el. Altfel, nu caut un film dupa genuri, dupa actori sau dupa cat de nou e...
Despre Lake House am auzit ca e bun. Am citit despre el si pe IMDB. Asa ca l-am vazut. Mi-a placut, desi nu cred ca-l voi retine mult timp...

Ideea e fermecatoare. Ar fi putut fi insa mult mai bine exploatata. Poate un final mai dramatic. Ceva gen An Affair to Remember” din 1957, cu Cary Grant si Deborah Kerr, care poarta o idee asemanatoare dar care pune mai bine “punctul pe i”.

Lake House mi-a placut si pentru ca indragesc actorii. Alaturi de ei ma simt... comod. De parca mi-ar fi prieteni vechi. De parca intalnirile noastre ar fi mereu prolifice si tot timpul satisfacatoare. Pe curand, Sandra! Ne mai vedem, Keanu!

Niciun comentariu: