duminică, septembrie 17, 2006

Schindler's List

“Schindler’s List” este un film complet. Un film care te trece prin toata gama de emotii posibile. Un film care te ridica din cele mai negre adancuri spre cea mai luminoasa inaltime. L-am ocolit cat mi-a fost posibil pana acum datorita subiectului care devine din ce in ce mai insuportabil pentru mine.
In timp ce ma uitam la el, nu ma puteam abtine sa nu-l compar pas cu pas cu “Empire of the Sun” (un hit mai vechi al lui Spielberg) si cu “The Pianist” al lui Polanski (din perspectiva subiectului). “Empire of the Sun” prevestea, daca vreti, complexitatea actuala a filmelor lui Spielberg. Fara experienta aceea de acum 19 ani, “Schindler’s List” n-ar fi fost ceea ce este acum. Facand o paralela cu “The Pianist”, pot spune ca amandoua sunt impresionante. Poate e mai mult dramatism in filmul lui Spielberg dar filmul lui Polanski beneficiaza de un altfel de happy-end care pe mine m-a impresionat enorm. Plus ca, la “The Pianist”, am fost la premiera la Sala Palatului unde a venit si Polanski si, prin prisma faptului ca l-am vazut pe ecran mare si nu pe nenorocitul meu de monitor, l-am situat undeva deasupra...
Daca vreti sa cititi mai multe despre Oskar Schindler, o puteti face aici...

www.oskarschindler.com

Niciun comentariu: